sobota, 23 lutego 2013

The 1st step

Hi and welcome to me shiny new painting-blog!

Cześć i witam na moim blogu poświęconym malowaniu modeli!

Here I'll try to show you results of my work on some minis I paint either for myself or as commissions.
I'll try to update it as often as I will remember about it ( ;) ) and I'll post here WIP's as well as finished models. As you can see, this plog will be written in 2 languages - both my native, and english, for any international reader that happens to find - and maybe even like - it.

Spróbuję pokazać wam tutaj różne wyniki mojej pracy, zarówno w postaci WIPów jak i skończonych modeli. Będę starał się wrzucać nowości tak często jak tylko będę mógł i mam nadzieję na dużo krytyki konstruktywnej ;) Blog będzie dwujęzyczny na wypadek gdyby ktoś z przyszłych czytelników okazał się być anglojęzyczny.

Now, some words about me
My name is Adam and I'm 23 years old student of Chemistry. I live in Poland in a city called Szczecin. I spend most of my free time either painting or playing wargames - especially Warmachine and Hordes, than some Malifaux and Anima Tactics. I've been playing wargames since I was 10 years old but I really sunk into painting about 2-3 years ago. I try to improve my mediocre skills and I hope that through this plog they will get better ;)

Coś o mnie: Jestem Adam, mieszkam w Szczecinie, Zachodniopomorskie i mam 23 lata. Studiuję chemię i w wolnym czasie malują lub też gram w gry bitewne, które wciągnęły mnie jak miałem 10 lat. Moje główne systemy to Warmachine i Hordes, trochę Malifaux (choć tu dopiero zaczynam) i Anima Tactics. Wiem, że nie jestem w żadnm wypadku wybitnym malarzem, ale przez ostatnie 2-3 lata ćwiczyłem dużo i mam nadzieję, że wraz z tym plogiem będę rozwijał się dalej ;)

Now some minis to show what I am talking about

A teraz kilka przykładów moich prac:








As always - C&C are MORE then welcome ;)

Jak zawsze krytyka i komentarze są baardzo mile widziane ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz